لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس در مسیر تازه ای قرار گرفته است

یوونتوس در مسیر تازه ای قرار گرفته است

یوونتوس در یکی از بدترین شرایط و فصول اخیر خود باید برای دیداری دیگری در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آماده شود، مصافی که نمی تواند چندان دشوار تلقی شود اما با توجه به اوضاع این تیم، مکس الگری می داند که باید هیچ مصافی را آسان نداند.

 

مربی یووه پیش از دیدار مقابل مکابی با تمام شاگردانش صحبت می کند و بعد به طور اختصاصی با ربیو حرف می زند و در ادامه در کنفرانس خبری حاضر میشود.

 

آدریانو فردا دیداری سختی است؛ در بازی فردا به حرکت و پویایی نیاز داریم و موتور این تحرک تو هستی، من به تو اعتماد دارم. به نظر میرسد که این سخنان حرف هایی باشد که قبل از تمرین صبحگاهی در گوش رابیو گفته شده باشد اما کم و بیش می تواند در همین مفاهیم باشد. الگری در این فصل از این فرانسوی تقدیر کرده و می توان انتظار داشت که مربی از شاگردش نمایش بهتری نیز می خواهد. ربیو توان دفاعی خوبی دارد و مانعی ست برای ضد حمله حریف و در عین حال تاثیر فیزیکی خوبی نیز در مسابقه دارد و بازی و شرایط دیدار فردا به او این اجازه را خواهد داد که نقش خودش را آن طور که مد نظر مربی ست ایفا کند. از تیم خواستم که به اهداف تیمی فکر کنند، باید هدفمند و ثابت قدم بود، باید تمرکز را حفظ کرد، باید تلاش کنیم اشتباهاتی که هر بازی در طول دیدار انجام می دهیم را کنار بگذاریم، می دانیم که تیمی که می خواهد برنده شود نباید اشتباه کند. ما باید با قبل و روح مان بازی کنیم، با تمرکز و اعتماد به نفس داشته باشیم. تجربه در طول بازی کسب می شود و در زمان طی کردن مسیر به دست می آید. ما در یووه راه تازه ای را شروع کردیم که شاید از بیرون آسان به نظر برسد اما این طور نیست. باید با دقت بازی کنیم، تمرکز را از دست ندهیم و نباید به رقیب فرصت بدهیم که از فرصت ها بهره ببرد. بازی فردا فرصتی ست برای صعود به مرحله بعدی. ما دوره تازه ای را شروع کردیم و باید مبارزه کنیم و برای رسیدن به اهداف باید بیشتر تلاش کنیم، خیلی خیلی بیشتر. برای نتیجه گرفتن باید برنده شد و زمانی که برنده میشوی خود به خود این اتمسفر و فضا به وجود می آید، باید هر روز تلاش کنیم و تمرین خود را بهتر انجام دهیم. برای بازگشت به دوران و سطح بالا باید رشد کرد.

 

کیه زا

 

هنوز نه، او تنها دو جلسه تمرین کرده و از تیم عقب است. ما قدرمند هستیم و باید به خودمان اعتماد کنیم. با پسرها در مورد مسائلی صحبت کردم و آنها نیز موافق بودند، باید متمرکزتر باشیم و اشتباهات را تکرار نکنیم، می دانیم که تیم برنده اشتباه نمی کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: